FAQ


REJESTRACJA
 

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zaloguj się” a następnie „zapomniałeś hasła”? i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane.

ZAMÓWIENIA
 

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować nas drogą mailową lub telefonicznie jeśli paczka jeszcze nie została wysłana wstrzymamy wysyłkę.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Maksymalnie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przekazujemy towar do firmy kurierskiej lub do paczkomatu. Następnie nasi przewoźnicy muszą mieć czas aby dostarczyć przesyłkę do Ciebie, więc może to potrwać w sumie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Ale najczęściej udaje nam się dostarczać towar do Kupującego w przeciągu 48 godzin.
Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, jeśli suma wagi i gabarytów towarów nie będzie przekraczać normy i wcześniej zakupiony produkt jeszcze od nas nie wyjechał, na pewno uda się połączyć 2 rzeczy w 1 paczkę.
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia.

WYSYŁKA I DOSTAWA
 

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?
Tak, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy i uzgodnimy szczegóły odbioru osobistego
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Nie, obecnej realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.
Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty InPost). Opłaty są następujące:
- Przedpłata: Kurier 15 PLN, Paczkomat 10 PLN
- Pobranie: Kurier 24 PLN

ZWROT
 

Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Każdy konsument (osoba fizyczna), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpbez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy. Następnie w ciągu 14 dni Kupujący musi odesłać zakupiony produkt na adres sklepu w którym dokonał zakupu.

REKLAMACJE
 

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Patrz w odnośnik „dostawa i płatność”
© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®